• مقاله سوم

سعی کنید به اول صف نزدیک شوید

 

حقیقت این است که زندگی مانند یک مسابقه است. شما با همه یافرادی که می خواهند بیشتر حقوق بگیرند و سریعتر ارتقاء پیدا کنند در حال رقابت هستید. یک مسابقه در حال برگزاری است و شما هم در آن شرکت کرده اید.

وظیفه ی شما این است که به اول صف نزدیک شوید و سریع تر از بقیه حرکت کنید.

خوشبختانه روش های قطعی و آزمایش شده ای برای جلو افتادن وجود دارد . یکی از مهم ترین راه ها این است که همیشه درخواست کنید که مسوولیت بیشتری به شما داده شود. برای هر ماموریت کاری داوطلب بشوید. حداقل یک بار در هفته پیش رییس تان بروید و از او مسوولیت بیشتری درخواست بکنید.

اغلب افراد در دنیای کار فقط کاری را که از آنها خواسته شده است انجام می دهند. ولی این شیوه مناسب شما نیست. وظیفه ی شما این است که دائماً درخواست کار و مسئولیت بیشتر بکنید. وقتی هم مسئولیت جدیدی به شما محول شد، آن را سریع و قابل اطمینان به انجام برسانید.

به عنوان کسی شهرت پیدا کنید که اگر کسی بخواهد کاری سریع انجام شود، آن را به شما بدهد.

معروف شدن به سرعت و قابلیت اطمینان، بیشتر از اغلب موارد دیگر به شما کمک می کند که بیشتر حقوق بگیرید و سریع تر ارتقاء پیدا کنید.

از آن دسته از افرادی باشید که رییس تان بتواند برای سریع تمام کردن کار روی شما حساب کند. هر کاری که لازم است انجام بدهند و با هرکاری که به شما محول می شود طوری برخورد کنید که انگار یک امتحان است که آینده شغلی تان به نتیجه ی آن بستگی دارد.

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.