تبدیل به یک ستاره ی فروش شوید

 

با داشتن چند ویژگی شخصیتی ضروری، تبدیل به یک ستاره ی فروش شوید

 

اکثر مردم عامی تعریف واضحی از فروشنده در ذهن دارند که لابد شما هم آن را می دانید. او کسی است که در ملاقات با غریبه ها  احساس خجالت نمی کند. البته افراد خوش بین همیشه نیمه ی پر لیوان را می بینند؛ به نظر آن ها، فروشنده فردی خستگی ناپذیر و اهل عمل است و سرسختی و مقاومت فراوانی دارد.

من تا به حال با فروشنده های بسیاری با ویژگی های فوق برخورد کرده ام. به علاوه، داشتن نگرش مثبت، قدرت تشخیص موقعیت اجتماعی، قدرت تحمل و صبر و استقامت بالا در برابر پذیرفته نشدن از سوی مشتری، ویژگی های شخصیتی ای هستند که یقیناً در فروشنده های حرفه ای دیده می شوند. داشتن مسئولیت پذیری بالا و عشق و علاقه به این کار شانس موفقیت را بیشتر می کند. این قهرمانان به واسطه ی داشتن شور و اشتیاق و قدرت اراده و نیز علاقه به پرداختن بهای پیروزی، پیروز می شوند. اگر به توصیف ویژگی های شما بپردازم، بی شک شانس موفقیت شما خیلی بالا می رود.

ویزگی های بالا را خیلی خوب درک می کنم، چون خیلی شبیه به خصوصیات شخصیتی من هستند. زمانی که بیش از بیست سال پیش شغل فروشندگی را شروع کردم، ساعت های متمادی به تلفن کردن ادامه می دادم و تا زمانی به این کار ادامه می دادم که موفق به فروش می شدم یا از قرارهای فروش اطمینان حاصل می کردم. من حاضر بودم برای کسب درآمد برای خانواده ام از دیوار آتشی نیز عبور کنم

اما شما حتی اگر کشش ذاتی و طبیعی اندک و صبر و تحمل کمتری در برابر پذیرفته نشدن داشته باشید، باز هم می توانید با بهره گیری از سایر نقاط قدرت ضروری در امر فروش، خودتان را برای کسب ویژگی های شخصیتی معین آموزش دهید و سایر ویژگی های شخصیتی خود را کنار بگذارید. اگر چه سوپر استار شدن در فروش تلفنی ممکن است تلاشی بیش از حد بطلبد،شما دائماً و ماه به ماه می توانید شخصیت خودتان را بسازید و به عنوان یک بازیگر با ارزش تیم آن را به کار ببرید. شما قادر به خلق درآمد، فروش و برگشتی های قابل اندازه گیری از سرمایه ی شرکت برای شرکت و خودتان هستید.

چند مورد از خصوصیاتی که به خوبی در حرفه ی فروش تلفنی به کار می آیند عبارت اند از:

 

• استقامت

• نظم و ترتیب

• شور و علاقه

• خوش بینی

• صبر و حوصله

• اصرار و سرسختی

• پایداری

• اعتماد راسخ به محصول یا خدمتی که ارائه می شود.

 

 

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

دسته‌ها: فروش

3 دیدگاه

دانلود فیلم هندی جدید · آگوست 21, 2018 در 2:55 ق.ظ

سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
ادامه بدین

seoarzan.ir · ژانویه 25, 2019 در 7:24 ب.ظ

امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به خوبی مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی وبسایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی بهتر میشد.

https://t.me/LINK_ClTY · ژوئن 10, 2019 در 2:39 ق.ظ

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون
ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.