هدف

 

در یک روز برفی مدیر یک مدرسه تمام دانش آموزان را صدا می کند و به همه می گوید چه کسی می تواند از این سمت حیاط تا آن سمت را روی یک خط راست حرکت کند.

در ظاهر کار آسانی می نمود و همه قادر به انجام این کار بودند، اما در پایان کار تنها یک نفر بود که روی یک خط راست حرکت کرده بود.

بقیه ی دانش آموزان مسیرهای پیچ در پیچ‌ را طی کرده بودند. دلیل موفقیت این دانش آموز این بود که درختی را آن سوی حیاط نشانه کرده بود و فقط به آن نگاه می کرد و به این ترتیب توانسته بود از روی تمام موانع گذر کند.

اما بقیه ی دانش آموزان به جلوی پای خود نگاه کرده و زمانی که به مانعی برخورده بودند، مسیرشان را کج کرده بودند.

 

 

 

محمدنبی پور،mohammadnabipour،مشاور بازاریابی کرمان،مشاوره بازاریابی کرمان،مشاوره،مشاور،مشاوره کرمان،برندینگ،تقاضا،همایش،سمینار،مشاور بازاریابی کرمان،رهبری،مدیریت،رهبری در مدیریت،مشاوره فروش،مشاوره بازاریابی،مشاوره اقتصادی،مشاوره شغلی،مشاوره موفقیت،موفقیت فردی،کسب و کار،مشاوره کسب و کار،مشاوره تبلیغات،آموزش مشاوره فروش،آموزش مشاوره بازاریابی،آموزش مشاوره اقتصادی،آموزش مشاوره شغلی،آموزش مشاوره موفقیت،آموزش موفقیت فردی،آموزش کسب و کار،آموزش مشاوره کسب و کار،آموزش مشاوره تبلیغات،دکتر کسب و کار،مردموفقیت،مرد ماموریت های غیر ممکن تجارت،قاتل فقر،قاتل شکست

هدف،Goal

?« اندرو کارنگی » می گوید:

اگر می خواهید شاد باشید، هدفی برای خود تعیین کنید که به افکار شما دستور بدهد، انرژی تان را آزاد و الهام بخش امید و آرزوهای شما باشد.

 

 

 

 

منبع: www.mohammadnabipour.com 

محمدنبی پور: مشاور بازاریابی، فروش و مدیریت

دسته‌ها: داستانهایی کوتاه برای بیداری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.