مدیریت زمان برای متصدیان حرفه ای فروش

در کاوش برای یافتن علل موفقیت و شکست در فروش و اغلب عرصه ای دیگر، بیش از ۱۰۰ سال پژوهش و میلیونها دلار با ارزش سرمایه گذاری شده است. در نهایت، پاسخ را یافته ایم.

پاسخ ساده است. علت پرداخت پول زیاد به افراد این است که آنها اغلب وقت خود را صرف انجام کارهایی می نمایند که ارزش بیشتری دارد.علت پرداخت پول کم به سایر افراد این است که آنها اغلب وقت خود را صرف انجام کارهایی می نمایند که ارزش کمتری دارد.

محمد نبی پور مربی و مشاور بازاریابی،فروش،برندینگ،کسب و کار در کرمان: متصدیان فروش هر دقیقه از هرروز را بر روی فعالیت های با ارزش تمرکز پیدا می کنند و در نهایت به مراتب بالای زمینه کاری خود صعود می کنند و تواماً فروش زیاد و پول زیاد ایجاد می نمایند.

متصدیانی که وقت خود را در فعالیت های کم ارزش تلف می کنند بندرت کار مهمی از پیش می برند، حتی اگر در بهترین بازارها به بهترین شرکتها بهترین محصولات را ارائه نمایند.

 

به مشتریان پر ارزش دقت و توجه کنید

اصل پارتو که به قاعده ۸۰/۲۰ نیز خوانده میشود مهمترین مفهوم در موضوع مدیریت زمان و بویژه در عرصه فروش حرفه ای است که تاکنون کشف شده است. شما باید این اصل را بعنوان اصل بنیادی گرداننده وقت و زمان، همه روزه در هر کاری که انجام میدهید بکار ببرید.

اصل ۸۰/۲۰ می گوید که ۸۰ درصد از ارزش آنچه انجام می دهید نتیجه ۲۰ درصد از فعالیت های شما است. ۲۰ درصد از خریداران احتمالی شما تبدیل به ۸۰ درصد از مشتریان شما خواهند شد. ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از محصولات یا خدمات شما را خریداری خواهند کرد. ۲۰ درصد از مشتریان شما مسبب و ایجاد کننده ۸۰ درصد از فروش های مجدد و سفارشان شما هستند. همیشه اصل ۸۰/۲۰ برقرار است.

شما نباید بدنبال همه مشتریان راه بیفتید و از آن ها بخواهید از شما خرید کنند بلکه باید مشتریان و خریداران خود را بر اساس ارزش یا ارزش بالقوه ای که دارند تقسیم نمائید.

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش ،مدیریت،موفقیت و برندینگ

دسته‌ها: فروشمدیریت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.