از جمله شوم ترین تهدیدات روحیه ی فروشندگی، بیزاری از تلفن فروش است. این وضعیت به طرزی مرموز و پنهانی رخ می دهد، چون به قدری ملایم شروع به کار می کند که شما حتی ممکن است متوجه اش نشوید، و به مرور زمان، که آن را تشخیص دادید، خسارات زیادی را از جمله فروش اندک، متحمل شوید.

بیزاری از تلفن فروش ، از جمله متداول ترین عارضه هایی است که گریبانگیر فروشنده ها در هرجای دنیا می شود. این مشکل از بازدهی، تلفن ها و نتایج فروشنده می کاهد.

فروشنده های ماهر و موفق نیز ممکن است با این معضل مواجه شوند. بیزاری از تلفن های فروش، سالیانه در سراسر دنیا میلیاردها دلار بر هزینه های شرکت می افزاید.

معتبرترین ملاک موفقیت آتی هر فروشنده ای، تعداد تماس های تلفنی دائمی او برای یافتن مشتری است.

بطور خلاصه، فروشنده باید بر توانایی خود در برقراری تعداد زیادی تماس تلفنی روزانه تکیه کند. عارضه ی فوق به طور خاصی در فروشندگان جدیدی صدق می کند که کارهایی می کنند که آزمایش و تائید نشده است و این افراد هنوز دانش زیادی درباره محصولات و خدماتی که ارائه می دهند ندارند.همه ی فروشنده ها گاهی با بیزاری شدید از تلفن مواجه می شوند.

شناخت بیزاری از تماس فروش

به منظور درک کامل بیزاری از تماس فروش، باید علایمش را تشخیص دهید. برخی فروشنده ها هنگام بروز این مشکل قادر به تشخیص نیستند، اما در این جا روشی آسان برای آزمودن ایت عارضه وجود دارد و آن این است: از نسبت های فروش برای تاثیر گذاری بر حال و هوای فروشتان استفاده کنید. اگر شما تعداد لازم تماس تلفنی به قصد دستیابی به اهداف فروشتان نگرفته اید،آن همان مدرکی است که به دنبالش می گشتید. به عبارت ساده تر،شما بیزاری از تلفن فروش دارید!

خب،حالا ببینیم چه چیزی دقیقاً باعث وقوع این حالت می شود.اگر چه نظریات گوناگونی در این باره مطرح می شود،در زیر برخی نظریه های مشهورتر بیان می شوند:

 

√محیط شما

•محیط کاری تان

•حوزه ی فروش یا شرکتی که برای آن کار می کنید

 

√شیوه ی رفتاری DISC شما

 

 

منبع:MOHAMMADNABIPOUR.COM

محمدنبی پور


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.