در تماس بودن با مشتری

هیچگاه به خاطر شنیدن نه از مشتری ناامید نشوید. چرا که کلمه ی نه معانی متفاوتی دارد و شنیدن آن نقطه شروع کار شماست. خود من نمی توانم تعداد فروش هایی را که با پیگیری و رجوع دوباره به مشتریانی که قبلاً به من نه گفته بودند و در نهایت موفق به انجامشان شدم را بگویم. برای مثال من معمولاً سعی می کنم با هرکسی که می شناسم در روز تولدش تماس بگیرم. اخیراً من دو فروش بسیار بزرگ را تنها با تماس به چند نفر از کسانی که سالها بود با آنها صحبت نکرده بودم انجام دادم. من تنها با آنها تماس گرفتم و تولدشان را تبریک گفتم. یک تماس تلفنی درست منجر به اتفاقی شد که من میخواستم و آن اتفاق این بود که آنها از من خرید کردند.

یک تلاش بسیار کوچک نتیجه بزرگی داد. گرچه راههای بسیار زیاد دیگری هم علاوه بر تماس تلفنی برای تبریک روز تولد افراد وجود دارند و شما می توانید از همه آنها استفاده کنید.

یک روز از یک فرد موفق شنیدم که برای رسیدن به موفقیت باید ۱۲ ساعت در روز کار کرد و اصلاً مهم نیست این ۱۲ ساعت چه ساعتی از شبانه روز باشد. اکثر افراد دوست دارند موفق شوند اما حاضر نیستند بهای آن را بپردازند. هیچ راه ساده ای برای انجام یک کار سخت وجو ندارد. تنها اگر حاضرید خودتان را وقف انجام کارتان و رسیدن به موفقیت کنید، به آن خواهید رسید.

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش ،مدیریت،موفقیت و برندینگ

دسته‌ها: فروش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.