به طور کلی هفت روش برای انجام کار بیشتر در روز وجود دارد. هریک از این شیوه ها ساده، مستقیم و کم هزینه است.

 

• سخت تر کار کنید

از امروز سخت تر مشغول کار شوید. با شور و اشتیاق بیشتر روی کار خود تمرکز نمایید و قاطعانه، با نظمی خاص، بدون وقفه، انحراف یا حواسپرتی به کارتان بپردازید. سخت تر از دیگران کار کنید. این راز موفقیت است.

 

• سریع تر کار کنید

از امروز نسبت به گذشته سریع تر به کارتان بپردازید. سریع تر گام بردارید. ریتم تندتری بگیرید. می توانید از جایی به جای دیگر سریع تر بروید. وقتی سریع تر و سخت تر کار کنید، می توانید کار بیشتری در یک روز انجام دهید. مثلاً می توانید کاری را که دیگران ظرف یک هفته انجام می دهند، در یک روز به پایان برسانید.

 

• کارهاتان را با هم انجام دهید

می توانید همزمان با هم به انجام کارهاتان بپردازید؛ یعنی مجموعه ای از کارهایی را به طور همزمان انجام دهید.

 

• کارهای مهم تر را انجام دهید

می توانید به کارهای مهم تر خود بپردازید. کارهایی که از اهمیت بیشتری برخوردارند را انجام دهید. می توانید به انجام کارهایی بپردازید که بازده و دستمزد بیشتری دارند.

 

• کارهایی گه در آنها برتری و مهارت دارید. انجام دهید

کارهایی که در انها قهار هستید، به انجام برسانید. در هر کاری که مهارت بیشتری داشته باشید،می توانید کار بیشتری را با کیفیت و کارایی بیشتر انجام دهید؛ زیرا در این موضوعات توانایی بیشتری دارید. علاوه بر این، انجامِ این کار برایتان آسانتر بوده و تلاش کمتری می طلبد. در نتیجه، می توانید انرژی بیشتری به دست آورید.

 

• کمتر اشتباه کنید

برای انجام دادنِ حجم بیشتری از کار، باید اشتباهتان را کمتر کنید. زمانی برای کارتان قایل شوید تا بار اول کار را صحیح و بدون خطا انجام دهید. حتماً شنیده اید که می گویند: (( هیچ وقت برای درست انجام دادن کار فرصت نیست، اما همیشه برای دوباره کاری وقت هست . )) یکی از بهترین راه های مدیریت زمان، این است که کار را در مرحله ی اول صحیح انجام دهید، حتی اگر آن کار تمرکز و تلاش بیشتری نیاز دارد.

 

• کار را آسان کنید

شما می توانید با کاهش تعداد مراحل ضروری، کارتان را تکمیل کنید. این کار، مسئولیت شما را ساده تر و آسان تر می نماید.

 

 

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

 

 

دسته‌ها: بهبود فردی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.