نشان دادن ایمانتان به کالا یا خدمتتان

اگر شما توقع داشته باشید بتوانید مردم را متقاعد کنید که پاسخی برای نیاز های آ ن ها را دارید، بهتر خودتان را باور می کنید! اگر به آنچه می فروشید اعتقاد نداشته باشید،مشتریان نیز متوجه این موضوع خواهند شد(به من اعتماد کنید). تظاهر به ایمان داشتن به چیزی کار دشواری است. اگر به فروختن کالا یا خدمتی مشغولید که هیچ باوری به کارایی اش ندارید، به شما توصیه می کنم هرچه سریعتر آن را رها کنید و چیزی برای فروش بیابید که فکر می کنید ارزش فروختن به دیگران را داشته باشد.

بعد از آن که به این خودآگاهی رسیدید که به آنچه می فروشید معتقدید، در مرحله ی بعدی قرار است مطمئن شوید ایمان به کالا یا خدمت تان را در روند ارائه، به مشتری نیز منتقل می کنید.برای من _ یا هر فرد دیگری_ مشکل است بگویم چطور با ایمان بفروشید، اما می توانم تضمین کنم هرچقدر شما به کاری که انجام می دهید ایمان قوی تری داشته باشید، برقراری ارتباط با مشتری در ارائه ی فروشتان راحت تر می شود.

 

ابراز شور و هیجان

اجازه دهید در این جا  من محمد نبی پور مشاور کسب و کار و کمپین تبلیغاتی کم هزینه:یک ضرب المثل قدیمی بیاورم که حق مطلب را ادا می کند:

« شور و هیجان برای فروش مثل خمیر مایه برای نان است؛ شور و هیجان خمیر را عمل می آورد.»

با شور و هیجان بفروشید! ارائه ی فاقد شور و هیجان، ارزش تماشا کردن ندارد. اگر نمایش شما مشتریان را به خود جذب نکند، آن ها شما را خاموش می کنند، حتی اگر متوجه این موضوع نشوید. پس اطمینان حاصل کنید که نگرش مثبت شما از اول تا آخر ارائه تان به خوبی می درخشد.

مثل ایمان، تظاهر به داشتن شور و حرارت نیز کار دشواری است، لذا به عنوان بخشی از ارائه تان به خودتان کمی شور و حرارت بدهید.

 

اگر شما شور و هیجانتان درباره ی محصول یا خدمات تان را حفظ کنید، کارکردن با وجود موانع پیش روی در سرتا سر روند فروش و حرکت به سمت بستن قرارداد آسان می شود. برای مثال،شاید قرار باشد شما اخبار نه چندان خوبی به مشتری بدهید، مثلاً این که قیمت کالا یا خدمات بالاتر از مقدار است که مشتری امیدوار بود یا این که شما نمی توانید کالا یا خدمات سفارشی او را به همان سرعتی مه او می خواهد آماده کنید. اگر بتوانید شور و حرارت تان را به مشتری منتقل کنید در این خصوص که او چقدر با استفاده کردن از محصولات شما خوشحال خواهد شد، آن موانع به سرعت ناپدید می شوند.

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

دسته‌ها: بهبود فردیفروشکسب و کار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.