در محل کار، همه چیز کاملاً متفاوت است. شما به عنوان کارمند-حال در هر سطحی که باشید- یا نماینده ی واحد کاری خود، عامل تولیدِ کالایی انسانی هستید که بایستی برای دستیابی به بیشترین منفعت و سود برای شرکت و مشتریان خود آنها را به کار بگیرید.

 

هرفردی کار خود را خاص ، منحصر به فرد و متفاوت می داند و آن را امتداد شخصیت خویش و بخش اصلی و ضروری زندگی اش می پندارد، اما ما به شغل، تولیدات و خدمات دیگران به چشم کالاهایی می نگریم که سعی در به دست آوردن بهترین آنها را داریم.

 

شما در نقش تولید کننده، در صددید با کمترین سرمایه گذاری، بیشترین سود را از آنِ خود کنید، اما هنگامی که در نقش مشتری به خرید می روید، در جست و جوی کالاهلیی با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت هستید. دیگران فقط به کار شما به عنوان فاکتور تولیدی نگاه می کنند. در واقع، آنچه می بایست با کمترینِ قیمت ممکن به دست آید.

 

شما به عنوان یک فرد، در امور شخصی مربوط به خود اقتصاددان هستید. بدین معنا که بکوشید کاملاً اقتصادی عمل کنید و بیشترین بازده را از کمترین درون داد کسب نمایید. همچنین شما تلاش می کنید تولیدات و خدمات خود را با بالاترین قیمتِ ممکن در بازار به فروش برسانید.

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.