دوشاخه سیم تلفن را به قصد فروش تلفنی به پریز بزنید

فروش تلفنی بسیار راحت تر از وصل کردن سیم تلفن به پریز و درخواست خرید از مردم است.تلفن کردن مهم ترین سیستم ارتباطی فروش هر فروشنده روی کره زمین است. موفقیت در فروش تلفنی اگر نه دشوار دست کم پیچیده ست. و برای پرداختن به آن، بیش از برداشتن گوشی و گرفتن شماره، کارهای دیگری هم باید بکنیم. مثل هر اقدام دیگری برای فروش، فروش تلفنی نیز نیاز به برنامه ریزی درست، آمادگی لازم و انجام کار عملی دارد.به علاوه،تلاش بیشتری می خواهد،حتی قبل از آن که شما بتوانید روی فروش های انجام شده در فواصل زمانی منظم حساب باز کنید.

آیا شما فرد مناسبی برای شغل فروشندگی تلفنی هستید؟

آیا تصور می کنید برای این که در فروش تلفنی موفق باشید، باید فرد خاصی باشید؟البته که نه. برای این که فروشنده ی تلفنی خوب و حرفه ای باشید، باید به شیوه ای سازماندهی شده،با توجه به جزئیات و مصرانه بکوشید و قادر به شناخت افراد و موقعیت ها،تنها با یک بار تلفن کردن به آن ها،باشید.اگرچه افراد با ویژگیهای شخصیتی خاص می توانند سریع تر با شرایط لازم برای فروشندگی تلفنی تطبیق یابند،به اعتقاد من،من هر فردی با داشتن انگیزه ی قوی و علاقه به موفقیت می تواند در این حرفه موفق شود.

شکی نیست افراد خونگرم و اجتماعی،که از ملاقات با غریبه ها ابایی ندارند، یا اشخاصی که عاشق رقابت و مبارزه هستند و در حین رقابت با دیگران ترقی می کنند، می توانند مستقیماً به حیطه ی فروش قدم بگذارندو فضا و شغلی سازگار با روحیات خود بیابند.

اما موفقیت در فروش تلفنی مستلزم چیزی بیش از داشتن صرفاً شخصیتی اجتماعی است. چه شما فروشنده ای کهنه کار باشید و چه فردی دارای سایر ویژگی های با ارزش و موثر در فروش تلفنی،تمام فروشنده ها از ارتقای سطح مهارت ها ی فروش و دانش خود و نیز حفظ نگرش مثبت فواید زیادی کسب می کنند.

منبع:mohammadnabipour.com
محمد نبی پور:مشاوربازاریابی،فروش،مدیریت،موفقیت و توسعه فردی


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.