زنجیره موفقیت را ادامه بده

اگر شما رسالتی شخصی برای خود تعریف کرده باشید، آن گاه در مسیر زندگی پرسه نمی زنید و در مسیری صحیح و هدفمند حرکت می کنید؛ زیرا می خواهید کاری متفاوت انجام دهید؛ زیرا رسالت شما انجام دادن هر کاری به بهترین شکل ممکن است. شما همواره در تلاش هستید تا بهترین ها را خلق کنید و همین خلق بهترین ها، شما را از سایر افراد متمایز می کند. آن گاه شما در میان جماعتی هم رنگ رنگی متفاوت یافته و شاخص می شوید. این امر باعث می شود که سریع تر دیده شوید؛ اما موضوع به همینجا ختما نمی شود. در حقیقت، هنگامی که شما در پی انجام دادن رسالت خویش به بهترین شکل ممکن هستید، به افراد دیگری نیاز پیدا می کنید.

همین نیاز باعث می شود مه افرادی را برای همکاری به سمت خود جذب کرده و آنان را به کار بگمارید؛ بنابراین در نقش دیگری هم ظاهر می شوید و در نتیجه اثر بخشی تان افزایش می یابد. از این رو، در مقام، فردی کارآفرین در زندگی دیگران تاثیر می گذارید.

محمد نبی پور مربی،مشاور بازاریابی، فروش،موفقیت و برند سازی فردی:شما برای خویش رسالتی در نظر گرفته اید و به سمت کمال در حرکتید؛ بنابراین تلاش می کنید که افراد زیر مجموعه تان را برای بهتر انجام دادن کارهایشان تشویق کنید؛ زیرا به کم قانع نیستید.شما به جزئیات اهمیت می دهید و در پی آن هستید که افراد مرتبط با شما کارها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

از سوی دیگر، رشد و حرکت شما به سوی کمال انگیزه ای برای الگوبراری از شماست. به این ترتیب، افراد بیشتری به سمت شما حرکت می کنند؛ زیرا با این اقدام، در مقایسه با گذشته، در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت. این افراد با راهیابی به سطح بالاتر، در پی افرادی می گردند تا جایگاه قبلی خود را به آن ها واگذار کنند. افراد جدید را به مشارکت دعوت می کنند و با آموزش زیر دستان خود آن ها را برای رسیدن به سطح بالاتر تشویق و ترغیب می نمایند. در این حین، برای آن که شما را تعقیب کنند، هم زمان خود را هم بالا می کشند. به این ترتیب، این زنجیره رشد و تکامل، پیوسته ادامه پیدا می کند.

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

 

دسته‌ها: بهبود فردیمدیریت

1 دیدگاه

کیا سراتو 2000 · سپتامبر 4, 2019 در 9:41 ب.ظ

خیلی عالی بود.لایک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.