ضیافت ها در هتل دوسانکو

 

منطقه ساپورو، یکی از شهرهای مهم استان هوکایدو، هتل های متنوعی دارد. هنگام بررسی موفقیت هتل رویال سنچری در مقابل شکست دیگر هتل ها، مشخص می شود که علت اصلی این موفقیت فقط هدف گیری بازار محلی است. در حالیکه هتل های دیگر این منطقه بر گردشگران و بازرگانانی تمرکز دارند که از جزیره هونشو با هواپیما وارد ژاپن می شوند، هتل رویال سنچری منحصراً بر مشتریان محلی تمرکز دارد. پس از اقامت های مکرر در این هتل، با شیگئو سوگینو، رئیس هتل رویال سنچری،دوست شدم.در صحبت هایش به من گفت: « می خواستم تا هتل دو سانکو را ( محل هو کایدو ) تاسیس کنم. چون سایر هتل های منطقه از مهمانان و گردشگران هونشو میزبانی می کنند، می خواستم تا هتلی تأسیس کنم که به صورت اختصاصی بر مشتریان محلی تمرکز داشته باشد.

بدین منظور، سوگینو تیمی متشکل از ۵۰ ناظر تشکیل داد. وقتی اخبار مربوط به برگزاری مراسم نامزدی یا عروسی در جایی از هوکایدو به گوش رئیس این هتل می رسید، به سرعت تیم نظارتی و تحقیقلتی خود را برای کسب اطلاعات و جزئیات به محل اعزام می کرد.این گروه اعزامی به نحوه ی رزرو هتل و چگونگی برگزاری جشن عروسی و دیگر مراسم با شکوه و ارزان قیمت و لذت بخش در هتل را به خانواده ها توضیح می دهند. ثابت شده است که این رویکرد موفق است. سونیگو ایده ای نیز برای نصب فواره ی بزرگ موزیکال و چند رنگی در لابی هتل داشت.

مهمانان و بازدیدکنندگان هرگز از دیدن رنگ ها و شنیدن موسیقی  خسته نمی شوند چون همواره موسیقی و رنگ ها در حال تغییرند. این هتل با بیش از ۲۰ طبقه روبروی ایستگاه راه آهن ساپورو واقع شده است. محمد نبی پور مشاور کسب و کار و برندسازی فردی در کرمان: موفقیت این هتل مدیون جذب مشتریان بازار محلی و میزبانی جشن ها و مهمانی های خانواده های محلی است.

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

دسته‌ها: بازاریابی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.