مهارت یافتن در انجام کار، می تواند تاثیر فوق العاده زیادی روی کارهای مهمی که شما انجام می دهید،داشته باشد. اگر برای تامین مخارج زندگی تان فروشندگی می کنید،بکوشید در پیشبینی کردن، عرضه ی محصولات خود و پیگیری و رتق و فتق امور مربوط به فروشتان بهترین باشید. اگر مدیر هستید یا نقش مدیریتی دارید،خود را متعهد کنید که در انتخاب، ماموریت دادن به دیگران، نظارت و برقراری ارتباطی با اشخاص کلیدی، بهترین و متبحرترینِ افراد باشید.

اما یکی از مهم ترین سوالاتی که تا به حال پرسیده اید و پاسخ داده اید:(( کدام مهارت است که اگر آن را به خوبی در خود رشد دهید و پیوسته روی آن کار کنید، مثبت ترین تاثیر را بر دوران موفقیت آمیز کاری تان خواهد داشت؟)) اگر پاسخ این پرسش را نمی دانید، نزد رئیس یا کارفرمای خود بروید و از او سوال کنید.

از همکارانتان بپرسید. از همسر، دوستان یا مشتریانتان سوال کنید ، اما به هر صورت پاسخ این سوال را به دست آورید.

سپس،هرگاه این مهارت کلیدی را شناسایی کردید،آن را یادداشت نمایید، دستیابی به آن را هدف خود قرار دهید و زمان مشخصی را برای نیل به آن در نظر بگیرید. ابتدا برنامه ریزی نمایید و سپس بی درنگ دست به کار شوید. هر روز به انجام کارهایی بپردازید که شما را به سمت هرچه عالی تر بودن در کاری که انجام می دهید، هدایت می کند. این اصل مدیریت زمان، خود به تنهایی می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.