برای آنکه به افرادتان کمک کنید تا کاری را شروع کرده اند به پایان برسانند، این کارها را انجام دهید:

 

  1. هدف اصلی را به آنها نشان دهید: به آنها کمک کنید تا بدانند اگر اتمام کارها را یاد بگیرند چه آینده ی مثبت تری خواهند داشت.
  2. به آنها مسئولیت بدهید: افرادی که به ناتمام  رها کردن کارها عادت کرده اند اغلب مسئولیت کارهایشان را برعهده نمی گیرند. شما می توانید این شرایط را تغییر دهید.
  3. در مدیریت زمان به آنها کمک کنید:افرادی که کارها را تمام نمی کنند اغلب بی برنامه و بی نظم هستند. آنها اغلب به ابزاری نیاز دارند که به آنها در سازماندهی کارها کمک کنند.
  4. برای آنها یک شریک کاری در نظر بگیرید:گاهی همراه کردن این افراد با فردی با انگیزه می تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد.
  5. فقط به کارهای تکمیل شده پاداش دهید:قدردانی از تلاش افراد بسیار ارزشمند است،اما نباید برای پاداشی در نظر بگیرید. فقط به کارهایی پاداش دهید که به طور کامل انجام شده اند.

به افرادتان قانون بیست و چهار ساعت را آموزش دهید

یکی از بهترین راه هادبرای برخورد با باخت همان روشی است که در مورد پیروزی ها به کار می گیریم: رعایت قانون بیست و چهار ساعت. هنگام پیروزی باید آن را فقط تا بیست و چهار ساعت جشن بگیرید. هنگامی هم که شکست را تجربه می کنید باید فقط بیست و چهار ساعت برای آن ناراحت باشید و سپس فراموشش کنید. پس از غلبه بر احساساتتان، زمان در س گرفتن از آنها و حرکت به جلو است . هرچه سریع تر بر درس گرفتن از اتفاقات متمرکز شوید زودتر می توانید آنها را التیام بخشید. اگر همچنان بر باخت تان تمرکز کنید آینده تان در معرض خطر قرار می گیرد.

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور

 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.