فروش مجدد و سفارش

 

امروزه هزینه بدست آوردن صرفاً یک مشتری؛ بویژه در فروش B2B ( تجارت بین دو شرکت )، املاک، بیمه، و محصولات دارای تکنولوژی بالا بسیار هنگفت می باشد. هزینه های صرف زمان، سفر، تبلیغ و آگهی، در صدر بودن، عرضه های تبلیغاتی، طرحهای پیشنهادی، و آمادگی برای صرفاً یک مشتری ، بالغ بر صدها و حتی هزارها دلار میشود. حاصل آوردن یک مشتری با این هزینه،  موتور تجارت یک شرکت را از کار می اندازد مگر اینکه همان مشتری دوباره و دوباره محصول یا خدمت خریداری کند و یا اینکه تبدیل به منبع قابل اعتمادی از توصیه ها و سفارشات مردمی برای شرکت شود.

امروزه در کار فروش، ما جز ملتی هستیم که « زنده به واسطه توصیه ها » است. موفقیت شما بعنوان یک متصدی فروش تا حد شگرفی بسته به این است که ایا قادر هستید رضایت مشتریان را بخوبی جلب کنید تا حدی که آنها بارها  و بارها سفارش شما را به دیگران بنمایند یا خیر.

محمد نبی پور مربی و مشاور بازاریابی، فروش، موفقیت، توسعه فردی و کسب و کار در کرمان :بهترین متصدیان فروش، و بهترین شرکتها راهبردهائی خلق می کنند تا مشتریانی بدست آورند و سپس انها را مادام العمر برای خود نگهدارند. موفقیت، بستگی به این دارد که شرکتها روابط دراز مدتی با مشتری دائر کرده و سپس علیرغم روند تهاجم فزاینده، او را برای شرکت بقاپند و دو دستی نگهدارند.

هدف شما این است که مبنای محکم و تزلزل ناپذیری برای مشتری و فروشهای مکرر تو بسازید. بهترین راه این است که « مشاور مورد اعتماد » مشتری شوید بطوریکه وقتی یک مرتبه از شما خرید نمود بازگردد و بارها و بارها  مادامی مه به محصول یا خدمت شما نیاز دارد یا از آن استفاده می کند از شما خرید نماید. هنگامی که در شروع تماس خود با مشتری ، هدف شما این است که او را برای خود و شرکت خود بسازید و حفظ نمائید، با او بنحو متفاوتی رفتار می کنید و تمایل شما برای نیل به هدف بیشتر خواهد شد.

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش ،مدیریت،موفقیت و برندینگ

دسته‌ها: فروش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.