شاید لغت ((مشارکت)) ، بهتر از هر لغت دیگری توان مالیِ شما را تعیین کند . پاداش های شما همیشه نسبت مستقیمی با ارزش سرویس دهی شما به دیگران خواهد داشت. درآمدتان نیز انعکاس مستقیم ارزش مشارکت شما در شرکت محل کارتان خواهد بود. شما می بایست در تمام دوران کاری تان دایماً مهارت ها و توانایی هایتان را به روز نگه دارید تا عالی ترین سطح خدمات و مشارکت را ارائه دهید.

 

برای افزایش توان مالیِ خود می بایست ارزش مشارکتتان را افزایش دهید. دایماً از خود بپرسید:(( امروز برای افزایش ارزِش ارائه ی خدمات به شرکت محل کارم، چه کاری می توانم انجام دهم؟)) شما باید پیوسته در جست و جوی شیوه هایی برای افزایش اطلاعات و دریافتی های خویش باشید.

 

سرانجام اینکه، هدف شما این است که کاملاً از کارفرماتان مستقل باشید. شما برای رسیدن به خواسته ی خود، باید چنان مشارکت کاری و ارزش فعالی داشته باشید که حتی پس از دریافت حقوق خود از شرکت، رئیستان را برآن دارید تا باز هم نام شما را در صورت حقوق بگیران و پرداختی ها نگه دارد.

 

هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید به شیوه های مختلف، تاثیر گذاری و ارزشمندی خویش را در ماه ها و سال های پیش روتان افزایش دهید. همچنین شما مسئولید و رئیس شرکت خدماتی-شخصی خود می باشید.

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.