استراتژی منع صحبت منفی با خود در فروش تلفنی

 

برخی اوقات صدای درونی فروشنده بزرگترین مشوق او در فروش است. اما در سایر مواقع، این نجوای درونی آهسته، فروشنده ی حرفه ای را پشت دیواری سنگی اسیر می کند یا او را به درون رودخانه ای عمیق از شک و تردید هل می دهد. آیا تا به حال عباراتی از این دست را در سر خود شنیده اید: « آن ها می خواهند تو را رد کنند. » یا « چرا آن ها می خواهند از من استفاده کنند؟ » اگر دچار بیزاری تلفنی هستید، باید خودتان را از شر این صحبت های منفی خلاص کنید.

تفکرات و صحبت های منفی تولید اضطراب می کنند، که یقیناً بر روند تماس تلفنی تاثیر می گذارند. به منظور استفاده از استراتژی منع صحبت منفی، راحت و آسوده خاطر باشید و جلوی این گونه تفکرات منفی را بگیرید. برای مثال، می توانید با تکرار روزانه ای جملات تاییدی مثبت با صدای بلند، حین رانندگی سمت محل کارتان یا درست قبل از تلفن کردن ، این کار را انجام دهید. این افکار منفی هنوز هم ممکن است گاهی به ذهن شما وارد شوند، اما با تکرار روزتمه ی جملات تاکیدی مثبت، صدای آن ها آهسنه تر می شود و بعد از چندبار تلفن کردن، کلاً قطع می شود

 محمد نبی پور مشاور کسب و کار و کمپین تبلیغاتی کم هزینه:اگر صدای درونی شما به شکل انتقادی تند و خشن است، سعی کنید این پیام های منفی را روی کاغذ منتقل کنید. انتقال آن ها روی کاغذ به شما کمک می کند باطلشان کنید. صحبت های مثبت با خودتان را نیز می توانید بنویسید و با دادن تایید مثبت به خودتان ، تغییر حالتان را احساس کنید .

 

 

منبع:mohammadnabipour.com

محمدنبی پور:مشاور بازاریابی،فروش و مدیریت

دسته‌ها: بازاریابی تلفنیفروش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.